Lidl Ελλάς: Εφαλτήριο εξωστρέφειας για την ελληνική παραγωγή - Η περίπτωση της Εβροφάρμα
Σε σημαντική γέφυρα εξωστρέφειας για ελληνικές ετικέτες από τον κλάδο τροφίμων και ποτών εξελίσσεται η Lidl Ελλάς συνεργαζόμενη με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές. Μάλιστα, το 68% του τζίρου της προέρχεται από τα προϊόντα τους, γεγονός που αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία αυτών των συνεργασιών καθώς μια δεκαετία νωρίτερα άγγιζε το φάσμα του 40 έως 45%. Μάλιστα το 2024 η εταιρεία κατέγραψε κύκλο εργασιών περίπου 500 εκατ. ευρώ από εξαγωγές ελληνικών προϊόντων, ενισχύοντας την ελληνική οικονομία και την παρουσία της ελληνικής παραγωγής στις διεθνείς αγορές. Τα στοιχεία αυτά αναφέρθηκαν σήμερα στο πλαίσιο παρουσίασης της μακρόχρονης συνεργασίας με τη βορειοελλαδική εταιρεία Εβροφάρμα που αποτελεί βασικό προμηθευτή της Lidl Ελλάς σε τυροκομικά, γιαούρτι και γάλα. Σημειώνεται πως επί του συνόλου της παραγωγής της Εβροφάρμα που συνεργάζεται με 450 παραγωγούς της Θράκης, το 50% κατευθύνεται στη Lidl, με την οποία συνεργάζεται από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.