πριν από  1 ημέρα 10 ώρες

Voria.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε σημαντική γέφυρα εξωστρέφειας για ελληνικές ετικέτες από τον κλάδο τροφίμων και ποτών εξελίσσεται η Lidl Ελλάς συνεργαζόμενη με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές. Μάλιστα, το 68% του τζίρου της προέρχεται από τα προϊόντα τους, γεγονός που αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία αυτών των συνεργασιών καθώς μια δεκαετία νωρίτερα άγγιζε το φάσμα του 40 έως 45%. Μάλιστα το 2024 η εταιρεία κατέγραψε κύκλο εργασιών περίπου 500 εκατ. ευρώ από εξαγωγές ελληνικών προϊόντων, ενισχύοντας την ελληνική οικονομία και την παρουσία της ελληνικής παραγωγής στις διεθνείς αγορές. Τα στοιχεία αυτά αναφέρθηκαν σήμερα στο πλαίσιο παρουσίασης της μακρόχρονης συνεργασίας με τη βορειοελλαδική εταιρεία Εβροφάρμα που αποτελεί βασικό προμηθευτή της Lidl Ελλάς σε τυροκομικά, γιαούρτι και γάλα. Σημειώνεται πως επί του συνόλου της παραγωγής της Εβροφάρμα που συνεργάζεται με 450 παραγωγούς της Θράκης, το 50% κατευθύνεται στη Lidl, με την οποία συνεργάζεται από...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation