πριν από  14 ώρες 28 λεπτά

Mononews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ιστορική αλευροβιομηχανία Μύλοι Λούλη, ο μεγαλύτερος "παίκτης" στην αγορά αλεύρων και πρώτων υλών για αρτοποιία και ζαχαροπλαστική στην Ελλάδα, συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της μέσα από στοχευμένες επενδύσεις και στρατηγικές επιλογές. Ο Όμιλος, μέσω των brands Μύλοι Λούλη, Μύλοι Αγίου Γεωργίου, Kenfood, Kaizen και Easy Bake, καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τόσο της εγχώριας όσο και της διεθνούς αγοράς, διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία του στον κλάδο. Κατά τη διάρκεια του 2024, η Loulis Food Ingredients, με τον Νίκο Λούλη στο τιμόνι της εταιρείας, προχώρησε σε μια σειρά κρίσιμων επιχειρηματικών κινήσεων, με κομβικό σημείο την ενίσχυση της Kenfood, θυγατρικής εταιρείας που εξειδικεύεται στην παραγωγή μειγμάτων και πρώτων υλών για αρτοποιία και ζαχαροπλαστική. Η στρατηγική αυτή αποδίδει καρπούς, καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου τομέα σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο 16,81% μέσα στο 2024, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της Kenfood ως μοχλό...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business

      Palo presentation