Loulis Food: Γιατί επενδύει στην Kenfood
Η ιστορική αλευροβιομηχανία Μύλοι Λούλη, ο μεγαλύτερος "παίκτης" στην αγορά αλεύρων και πρώτων υλών για αρτοποιία και ζαχαροπλαστική στην Ελλάδα, συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της μέσα από στοχευμένες επενδύσεις και στρατηγικές επιλογές. Ο Όμιλος, μέσω των brands Μύλοι Λούλη, Μύλοι Αγίου Γεωργίου, Kenfood, Kaizen και Easy Bake, καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τόσο της εγχώριας όσο και της διεθνούς αγοράς, διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία του στον κλάδο. Κατά τη διάρκεια του 2024, η Loulis Food Ingredients, με τον Νίκο Λούλη στο τιμόνι της εταιρείας, προχώρησε σε μια σειρά κρίσιμων επιχειρηματικών κινήσεων, με κομβικό σημείο την ενίσχυση της Kenfood, θυγατρικής εταιρείας που εξειδικεύεται στην παραγωγή μειγμάτων και πρώτων υλών για αρτοποιία και ζαχαροπλαστική. Η στρατηγική αυτή αποδίδει καρπούς, καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου τομέα σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο 16,81% μέσα στο 2024, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της Kenfood ως μοχλό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.