Φρένο στις πωλήσεις των LVMH, Prada και Moncler - Ο κλάδος προετοιμάζεται για ένα λιγότερο λαμπερό μέλλον
Το ράλι της πολυτέλειας φαίνεται πως επιβραδύνεται. Οι μεγάλες μάρκες πολυτελών ειδών, από την LVMH και την Prada μέχρι τη Moncler, καταγράφουν πτώση πωλήσεων, καθώς οι τουρίστες περιορίζουν τα έξοδα σε Ιαπωνία και Ευρώπη. Οι ανατροπές στις ισοτιμίες και οι εμπορικές πολιτικές των ΗΠΑ εντείνουν το αρνητικό κλίμα. Η LVMH, η αυτοκρατορία του Μπερνάρ Αρνό, ανακοίνωσε πτώση 9% στις οργανικές πωλήσεις της μονάδας μόδας, αποδίδοντάς την στην πτώση των δαπανών Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη και των Κινέζων στην Ιαπωνία. Η οικονομική διευθύντρια Σεσίλ Καμπανί τόνισε πως "οι δαπάνες των Αμερικανών μειώθηκαν πολύ δραστικά", και πρόσθεσε ότι η ενίσχυση της ζήτησης από τους Ασιάτες καταναλωτές δεν αρκεί για να αντισταθμίσει τις απώλειες. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Αυτά είναι τα κόλπα των κροίσων για να γλιτώσουν τον φόρο πολυτελείας στα γιοτ Αυτά είναι τα κόλπα των κροίσων για να γλιτώσουν τον φόρο πολυτελείας στα γιοτ 01/08/2025 Η εικόνα είναι παρόμοια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Από τη μια οι δασμοί των ΗΠΑ από την άλλη η απότομη πτώση στις δαπάνες των τουριστών για πολυτελή αγαθά στην Ιαπωνία και την Ευρώπη, έκαναν σύμφωνα με τους Financial Times, LVMH, Prada και Moncler να βλέπουν τα έσοδά τους μειωμένα. Πέρυσι, η πτώση των πωλήσεων πολυτελών αγαθών αντισταθμίστηκε από την άνοδο της ζήτησης στην Ιαπωνία την άνοιξη, όταν Κινέζοι...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.