MagentaONE η νέα εμπορική ομπρέλα του ΟΤΕ
Τέτη Ηγουμενίδη • [email protected] Τη νέα του εμπορική πολιτική ξεδιπλώνει ο ΟΤΕ, έπειτα από την αλλαγή του brand, από Cosmote σε Cosmote Telekom, λανσάροντας υπηρεσία, υπό την ονομασία, MagentaONE. To Magenta που αποτελεί ταυτόχρονα και το εταιρικό χρώμα της Telekom αξιοποιείται από τις θυγατρικές Deutsche Telekom (βασική μέτοχος του ΟΤΕ) σε σειρά από παρεχόμενες υπηρεσίες. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο ΟΤΕ η νέα υπηρεσία MagentaONE αντικαθιστά την υπηρεσία CosmoteONE και απευθύνεται στο 70% της συνδρομητικής του βάσης (όσους δηλαδή έχουν συνδυαστικές υπηρεσίες) καθώς ελάχιστη προϋπόθεση για να την αποκτήσει κανείς είναι να διαθέτει σύνδεση κινητής και σταθερής τηλεφωνίας στον ΟΤΕ. Με άλλα λόγια καθίσταται η "ομπρέλα" για οποιοδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής του ΟΤΕ, με δέλεαρ για τον καταναλωτή εκπτώσεις και προνόμια. Παράλληλα έχει αναβαθμιστεί το Cosmote App δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το MagentaONE, ένας "κόσμος" προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους, έρχεται από την Cosmote Telecom. Το MagentaONE απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, και για πρώτη φορά συνδέει τα τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.