Μarketing και δημογραφική κρίση
Μια από τις ιδιότητες που έχει -ή πρέπει να έχει- το marketing είναι να αντιλαμβάνεται έγκαιρα τις τάσεις της κάθε εποχής και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες που αυτή δημιουργεί. Ήταν η πρώτη σκέψη που έκανα όταν διάβασα ανακοίνωση γνωστής αλυσίδας καταστημάτων, η οποία ξεκίνησε ως αλυσίδα παιχνιδιών, αλλά επεκτάθηκε με το πέρασμα του χρόνου και σε προϊόντα που αφορούν μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Στο ενημερωτικό της δελτίο προς το Χρηματιστήριο Αθηνών ανέφερε ότι τον Σεπτέμβριο, κατεξοχήν μήνα σχολικών ειδών, η αύξηση των πωλήσεων δεν ξεπέρασε το 4%, πολύ μικρό ποσοστό για τα δεδομένα της αλυσίδας. Αιτιολογώντας την εξέλιξη, η αλυσίδα επισήμανε ότι η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που τα τελευταία χρόνια διαφοροποίησε το προϊοντικό της μίγμα, προσθέτοντας προϊόντα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
 

















 
			
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.