πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μια από τις ιδιότητες που έχει -ή πρέπει να έχει- το marketing είναι να αντιλαμβάνεται έγκαιρα τις τάσεις της κάθε εποχής και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες που αυτή δημιουργεί. Ήταν η πρώτη σκέψη που έκανα όταν διάβασα ανακοίνωση γνωστής αλυσίδας καταστημάτων, η οποία ξεκίνησε ως αλυσίδα παιχνιδιών, αλλά επεκτάθηκε με το πέρασμα του χρόνου και σε προϊόντα που αφορούν μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Στο ενημερωτικό της δελτίο προς το Χρηματιστήριο Αθηνών ανέφερε ότι τον Σεπτέμβριο, κατεξοχήν μήνα σχολικών ειδών, η αύξηση των πωλήσεων δεν ξεπέρασε το 4%, πολύ μικρό ποσοστό για τα δεδομένα της αλυσίδας. Αιτιολογώντας την εξέλιξη, η αλυσίδα επισήμανε ότι η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που τα τελευταία χρόνια διαφοροποίησε το προϊοντικό της μίγμα, προσθέτοντας προϊόντα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation