Μασούτης & BGM λανσάρουν την πρώτη "έξυπνη" διαφήμιση σε in-taxi οθόνες
Φανταστείτε να βρίσκεστε σε ένα ταξί και να σκέφτεστε: "Τι να μαγειρέψω σήμερα;". Ξαφνικά, στην οθόνη μπροστά σας εμφανίζεται μια απλή, νόστιμη ιδέα: μια συνταγή, μαζί με μια διαφήμιση των προϊόντων που θα χρειαστείτε, όλα διαθέσιμα σε ένα super market κοντά σας. Αυτό ακριβώς έκανε πράξη ο Μασούτης, σε συνεργασία με τη BGM, εγκαινιάζοντας την πρώτη context-based video προβολή σε περιβάλλον in-taxi DooH στην Ελλάδα. Μια ενέργεια που "συνδέεται" με τη σκέψη του επιβάτη και προσφέρει πρακτική αξία. "Σε κάθε brief, πάντοτε αναζητούμε τρόπους για το πώς η τεχνολογία και τα media μπορούν να προσφέρουν ουσιαστική αξία στον καταναλωτή. Εδώ, συνδυάσαμε τη δύναμη του context με τη χαλαρή στιγμή μιας διαδρομής με ταξί, για να "σερβίρουμε" έμπνευση εκεί που υπάρχει ανάγκη για ιδέες. Το αποτέλεσμα; Ένα case study για το πώς η τεχνολογία και η στρατηγική επικοινωνία μπορούν να προσφέρουν πραγματική αξία στον καταναλωτή". - Πέτρος Λυτρίβης, Chief...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.