Με νέα καμπάνια η LEROY MERLIN γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα
Η LEROY MERLIN παρουσιάζει τη νέα της επετειακή καμπάνια, με την υπογραφή της Solid Havas, με αφορμή τη συμπλήρωση δύο δεκαετιών στην ελληνική αγορά. Η ιδέα της καμπάνιας "πατάει" σε μια αλήθεια: όλα αυτά τα χρόνια, οι καταναλωτές προφέρουν το όνομα LEROY MERLIN με... δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Από "Λιρόι Μερλέν" και "Λερόι Μερλίν" μέχρι "Λερού Μέριλιν" και "Λερουά Μερλάν", η εταιρεία αξιοποιεί με αυτοσαρκαστική διάθεση και χιούμορ αυτήν την κοινή εμπειρία για να τονίσει το πιο ουσιαστικό: Όπως και να τη λένε, εδώ και 20 χρόνια είναι δίπλα στους καταναλωτές για να κάνει κάθε ανακαίνιση και ανανέωση του σπιτιού εύκολη, όπως αναφέρει. Το τηλεοπτικό σποτ, το οποίο επιμελήθηκε η εταιρεία παραγωγής Summerclif, αναδεικνύει με δημιουργικό και συναισθηματικό τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: "Όπως και να μας λες, 20 χρόνια κάνουμε όλα του σπιτιού εύκολα!" Η καμπάνια αναπτύσσεται μέσα από ένα ευρύ 360° άνοιγμα, το οποίο περιλαμβάνει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.