πριν από  9 ώρες 16 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η LEROY MERLIN παρουσιάζει τη νέα της επετειακή καμπάνια, με την υπογραφή της Solid Havas, με αφορμή τη συμπλήρωση δύο δεκαετιών στην ελληνική αγορά. Η ιδέα της καμπάνιας "πατάει" σε μια αλήθεια: όλα αυτά τα χρόνια, οι καταναλωτές προφέρουν το όνομα LEROY MERLIN με... δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Από "Λιρόι Μερλέν" και "Λερόι Μερλίν" μέχρι "Λερού Μέριλιν" και "Λερουά Μερλάν", η εταιρεία αξιοποιεί με αυτοσαρκαστική διάθεση και χιούμορ αυτήν την κοινή εμπειρία για να τονίσει το πιο ουσιαστικό: Όπως και να τη λένε, εδώ και 20 χρόνια είναι δίπλα στους καταναλωτές για να κάνει κάθε ανακαίνιση και ανανέωση του σπιτιού εύκολη, όπως αναφέρει. Το τηλεοπτικό σποτ, το οποίο επιμελήθηκε η εταιρεία παραγωγής Summerclif, αναδεικνύει με δημιουργικό και συναισθηματικό τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: "Όπως και να μας λες, 20 χρόνια κάνουμε όλα του σπιτιού εύκολα!" Η καμπάνια αναπτύσσεται μέσα από ένα ευρύ 360° άνοιγμα, το οποίο περιλαμβάνει...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation