πριν από  1 ημέρα 13 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αν και η Meta συνεχίζει να επενδύει στην προσέλκυση της Generation Z μέσω των Reels, του Instagram και άλλων προϊόντων που απευθύνονται σε νεανικά κοινά, τα ουσιαστικά έσοδα από διαφημίσεις προέρχονται από μια διαφορετική, μεγαλύτερης ηλικίας δημογραφική ομάδα: τους χρήστες της Generation X και άνω. Σύμφωνα με ανάλυση της Barclays, που παρουσιάστηκε στο Business Insider και βασίζεται σε εσωτερικά έγγραφα από τη δίκη της Meta με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC), η πλατφόρμα Facebook εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις στους χρήστες ηλικίας 45 ετών και άνω. Ο λόγος είναι η αυξημένη αγοραστική δύναμη και η μεγαλύτερη πιθανότητα να προχωρήσουν σε αγορές, εγγραφές ή λήψεις εφαρμογών. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες 45-54 ετών έχουν τη μεγαλύτερη έκθεση σε διαφημίσεις (ad load) στο Facebook - περίπου 22%. Ακολουθούν οι ηλικίες 55+ και 35-44, ενώ οι χρήστες 25-34 έχουν ένα πιο μετριοπαθές ποσοστό διαφημίσεων λίγο πάνω από...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation