Με ποιον τρόπο η Generation X έγινε η πιο κερδοφόρα ομάδα χρηστών για τη Meta
Αν και η Meta συνεχίζει να επενδύει στην προσέλκυση της Generation Z μέσω των Reels, του Instagram και άλλων προϊόντων που απευθύνονται σε νεανικά κοινά, τα ουσιαστικά έσοδα από διαφημίσεις προέρχονται από μια διαφορετική, μεγαλύτερης ηλικίας δημογραφική ομάδα: τους χρήστες της Generation X και άνω. Σύμφωνα με ανάλυση της Barclays, που παρουσιάστηκε στο Business Insider και βασίζεται σε εσωτερικά έγγραφα από τη δίκη της Meta με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC), η πλατφόρμα Facebook εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις στους χρήστες ηλικίας 45 ετών και άνω. Ο λόγος είναι η αυξημένη αγοραστική δύναμη και η μεγαλύτερη πιθανότητα να προχωρήσουν σε αγορές, εγγραφές ή λήψεις εφαρμογών. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες 45-54 ετών έχουν τη μεγαλύτερη έκθεση σε διαφημίσεις (ad load) στο Facebook - περίπου 22%. Ακολουθούν οι ηλικίες 55+ και 35-44, ενώ οι χρήστες 25-34 έχουν ένα πιο μετριοπαθές ποσοστό διαφημίσεων λίγο πάνω από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.