Μειωμένο το agency spend για το 1/5 των μεγάλων B2B brands
Ποιες είναι οι επιπτώσεις για τα brands και τα agencies από την αύξηση των επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη (AI); Καθώς τα brands χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το ΑΙ για ανάπτυξη περιεχομένου, δημιουργικές ιδέες και την έρευνα αγοράς, ορισμένες B2B επιχειρήσεις επιλέγουν να μειώσουν το agency spend. Περίπου το 15,2% των B2B marketers που απάντησαν στην έρευνα "2025 State of B2B Marketing" του Marketing Week έχουν μειώσει τις δαπάνες για τα agencies μετά την αύξηση της χρήσης του ΑΙ, ενώ μόνο το 1,9% αύξησε τo agency spend ως απάντηση στην αυξημένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. (Πηγή: Marketing Week) CATEGORIES: Media
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.