πριν από  23 ώρες 6 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ποιες είναι οι επιπτώσεις για τα brands και τα agencies από την αύξηση των επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη (AI); Καθώς τα brands χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το ΑΙ για ανάπτυξη περιεχομένου, δημιουργικές ιδέες και την έρευνα αγοράς, ορισμένες B2B επιχειρήσεις επιλέγουν να μειώσουν το agency spend. Περίπου το 15,2% των B2B marketers που απάντησαν στην έρευνα "2025 State of B2B Marketing" του Marketing Week έχουν μειώσει τις δαπάνες για τα agencies μετά την αύξηση της χρήσης του ΑΙ, ενώ μόνο το 1,9% αύξησε τo agency spend ως απάντηση στην αυξημένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. (Πηγή: Marketing Week) CATEGORIES: Media

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation