Meta: Διαφημιστικές απάτες απέφεραν έως 16 δισ. δολάρια ετησίως
Η Meta προβάλλει καθημερινά περίπου 15 δισεκατομμύρια "υψηλού κινδύνου" διαφημίσεις, περιεχόμενο με σαφή σημάδια παραπλάνησης. Από αυτές, η εταιρεία αποκομίζει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως Η Meta, ο τεχνολογικός κολοσσός πίσω από το Facebook, το Instagram και το WhatsApp, φέρεται να είχε προβλέψει εσωτερικά ότι περίπου το 10% των συνολικών εσόδων της για το 2024, δηλαδή περίπου 16 δισεκατομμύρια δολάρια, θα προερχόταν από διαφημίσεις που σχετίζονται με απάτες και απαγορευμένα προϊόντα. Η αποκάλυψη αυτή προέρχεται από εσωτερικά έγγραφα που εξασφάλισε και δημοσίευσε το Reuters, ρίχνοντας φως σε πρακτικές που εκθέτουν δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα ίδια έγγραφα, η Meta προβάλλει καθημερινά περίπου 15 δισεκατομμύρια "υψηλού κινδύνου" διαφημίσεις, περιεχόμενο με σαφή σημάδια παραπλάνησης. Από αυτές, η εταιρεία αποκομίζει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, ενώ οι διαφημίσεις σχετίζονται με επενδυτικά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.