Μπίρα χωρίς αλκοόλ αλλά με μεγάλα κέρδη
Της Ξανθής Γούναρη Ακόμη και εφέτος που η συνολική κατανάλωση μπίρας δεν... αφρίζει -ειδικά το πρώτο τετράμηνο η πίεση στους όγκους τόσο στο κανάλι του Ho.Re.Ca. όσο και στα ράφια των σούπερ-μάρκετ ήταν αρκετά μεγάλη- η μπίρα χωρίς αλκοόλ συνεχίζει να "ζυμώνει" ανάπτυξη, αντικατοπτρίζοντας τις αλλαγές που έχουν επέλθει στις καταναλωτικές συνήθειες. Οι μπίρες χωρίς ή με λίγο αλκοόλ καταγράφουν ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 20% σε όρους όγκου πωλήσεων, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, όταν η κατανάλωση στις παραδοσιακές μπίρες παρουσιάζει αύξηση με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό. Βέβαια η μπίρα 0% ξεκινά από ιδιαίτερα χαμηλή βάση. Όπως αναφέρουν στελέχη του κλάδου της ζυθοποιίας πέρσι οι πωλήσεις στην εν λόγω κατηγορία διαμορφώθηκαν σε 140 χιλιάδες εκατόλιτρα, αποτελώντας περί το 3%-3,5% του συνόλου της αγοράς μπίρας, όταν το 2023 οι πωλήσεις είχαν ανέλθει σε περίπου 115 χιλιάδες εκατόλιτρα. Χάρη στη βελτίωση της ποιότητας και της γεύσης, αλλά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.