πριν από  2 ημέρες 16 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της MullenLowe Athens για την Electronet με το "Σουξέ της Μαύρης Παρασκευής", πρωτότυπη επικοινωνία που συνδυάζει μουσική και χιούμορ ενόψει Black Friday. Το τραγούδι, γραμμένο ειδικά για την καμπάνια, περιγράφει έναν χωρισμό, μια πονεμένη ψυχή και ένα άδειο σπίτι, τα οποία βρίσκουν τη λύση στον "καημό" τους, μέσω των προσφορών σε συσκευές από την Electronet. Η προσέγγιση αυτή μετατρέπει την αγορά σε ευκαιρία ανανέωσης και προσωπικής "θεραπείας". Η καμπάνια προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο πανελλαδικά, καθώς και στα digital και social media. Το τραγούδι συνέθεσε η Musou, ενώ τα υλικά επικοινωνίας επιμελήθηκε η Parasol. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business

      Palo presentation