Νέα Διαπίστευση για την TUV HELLAS: Αφορά δύο πρότυπα ISO στα Κέντρα Επικοινωνίας
Η TUV HELLAS (TUVNORD) ανακοινώνει ότι έλαβε από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ) Διαπίστευση για τα πρότυπα ΕΝ ISO 18295-1:2018 και EN ISO 18295-2:2018. Η TUV HELLAS (TUVNORD) αποτελεί τον μοναδικό Διαπιστευμένο Φορέα Πιστοποίησης στην Ελλάδα για τα συγκεκριμένα πρότυπα, ενισχύοντας έμπρακτα τον ρόλο της ως ηγέτιδας δύναμης στον τομέα της Επιθεώρησης, Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης.Τι είναι τα πρότυπα ISO 18295-1 και ISO 18295-2 Τα διεθνή πρότυπα ISO 18295-1 και ISO 18295-2 σχεδιάστηκαν για να διασφαλίσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών μέσω τηλεφωνικών και άλλων κέντρων επικοινωνίας (Contact Centers). Το ISO 18295-1 αφορά τις απαιτήσεις για τους παρόχους Contact Center, εστιάζοντας στη συνεπή και ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, την ικανοποίηση των προσδοκιών του καταναλωτή και την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων. Το ISO 18295-2 αναφέρεται στους οργανισμούς-πελάτες των Contact Centers (δηλαδή τις επιχειρήσεις που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.