πριν από  2 ώρες 47 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Νέα εμπορική πολιτική με κίνητρα σε διαφημιζόμενους και εκπτώσεις θέτει σε εφαρμογή η ΕΡΤ για το 2025. Σύμφωνα με το νέο πλαίσιο που εγκρίθηκε ήδη από το ΔΣ της εταιρείας, για το 2025 προβλέπεται έκπτωση από 5% έως 16% προς τους διαφημιζόμενους ανάλογα με το συνολικό ύψος του διαφημιστικού τζίρου τους προς τα μέσα της ΕΡΤ. Το ποσοστό ξεκινά από 5% για διαφημιστικό τζίρο από 30.000 έως 100.000 ευρώ και φτάνει έως το 16% για ποσά από 410.000 και άνω. Το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξηθεί σημαντικά αν προστεθεί και η ανταμοιβή το loyalty των διαφημιζόμενων προς την ΕΡΤ ΑΕ. Δεύτερη κλίμακα στο ποσοστό των εκπτώσεων Στη νέα εμπορική πολιτική προβλέπεται και δεύτερη κλίμακα στο ποσοστό των εκπτώσεων προς τους διαφημιζόμενους ανάλογα με την ποσοστιαία αύξηση του τζίρου το 2025 σε σχέση με τον τζίρο της προηγούμενης χρονιάς. Η επιβράβευση του loyalty φτάνει το 8% για αύξηση του τζίρου έως 50% και αγγίζει το 12% για αύξηση του τζίρου άνω του 50%.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation