πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


H νέα καμπάνια της Frank & Fame για τα λιπαντικά Cyclon της LPC, μέλους του ομίλου Motor Oil, βρίσκεται ήδη στον "αέρα", σε τηλεόραση και digital περιβάλλον. Η ελληνική μάρκα διεθνούς παρουσίας επέλεξε να επαναλανσαριστεί, με νέο πλέον λογότυπο και εικόνα, μέσω μια ταινίας που συνδυάζει γύρισμα με 3D CGI. Πάνω στους στρατηγικούς άξονες της τεχνολογίας αιχμής και των υψηλών επιδόσεων, το σποτ μεταφέρει το κοινό από το σύγχρονο εργαστήριο λιπαντικών της Cyclon σε μια πίστα οδηγικών δοκιμών. Ο επιστήμονας της Cyclon μετατρέπεται με αυτοπεποίθηση σε οδηγό αγώνων και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δημιουργείται γύρω του, πριν επιταχύνει, απελευθερωθεί από το εργαστήριο και συναντήσει τον υπόλοιπο στόλο οχημάτων που εξυπηρετεί η γκάμα προϊόντων της Cyclon. Η φράση "Η δική μας επιστήμη είναι οι υψηλές σας επιδόσεις" οδηγεί στο νέο line που αποκαλύπτεται μαζί με τις ανανεωμένες συσκευασίες: Cyclon, Engineered to Perform. Την ταινία σκηνοθέτησε ο...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation