πριν από  15 ώρες 47 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η βιομηχανία φαρμάκων Bennett επέλεξε την Pollen για την πρώτη 360ο καμπάνια των συμπληρωμάτων διατροφής της. Σύμφωνα με το σποτ, το "μαύρο κουτί της Bennett περιλαμβάνει τις αποδείξεις που όλοι θέλουμε όταν ψάχνουμε για την αλήθεια. Η νέα σειρά Συμπληρωμάτων Διατροφής με αποδεδειγμένη δράση χάρις στα κλινικά μελετημένα συστατικά της είναι εδώ και η σιγουριά είναι ...εδώ!". Η Pollen "υπογράφει" το δημιουργικό, ενώ η παραγωγή ανήκει στη Stefi. Η καμπάνια "τρέχει" σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital. CATEGORIES: Advertising

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation