πριν από  22 ώρες 23 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ως προς την φύση των εργασιών που εξυπηρετεί έκαστο, λειτουργεί μετά τον μετασχηματισμό του δικτύου της και με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών η Τράπεζα Κύπρου. Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες και η εξειδίκευση των καταστημάτων αποτελεί την απάντηση σε αυτό, τονίζουν πηγές της τράπεζας. "Μπορεί οι συναλλαγές σε ποσοστό άνω του 90% να γίνονται ψηφιακά αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει η τράπεζα να είναι απρόσωπη για τους πελάτες της", επισημαίνουν. Συγκεκριμένα, η τράπεζα διαθέτει τις εξής κατηγορίες καταστημάτων: Το παραδοσιακό, τις μονάδες χρηματοδότησης -άλλες στα εταιρικά και άλλες στο retail- τα σημεία συναλλαγών (transaction branch) και τα ψηφιακά (digital branch and ATMs). Στα παραδοσιακά καταστήματα οι πελάτες μπορούν να πηγαίνουν χωρίς ραντεβού. Ουσιαστικά, η τράπεζα έχει εξειδικευμένα καταστήματα με πολλά ταμεία για όσους πελάτες δυσκολεύονται στην χρήση του...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation