πριν από  1 ώρα 9 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η NielsenIQ παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας NIQ AI Survey 2025, που διεξήχθη σε 15 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, με στόχο να αποτυπώσει τις στάσεις, τις προσδοκίες και τις ανησυχίες των πολιτών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ). Στην Ελλάδα, η εξοικείωση με την ΤΝ είναι υψηλή, με το 85% των ερωτηθέντων να δηλώνει "πολύ" ή "αρκετά" εξοικειωμένο με τον όρο. Ωστόσο, δεν την εμπιστεύονται να λαμβάνει αποφάσεις που τούς αφορούν προσωπικά, παρά μόνο κατά 30%. Τη χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία (54%), εργασία (44%) και εκπαίδευση (40%), ενώ η χρήση σε δημόσια διοίκηση και υγεία παραμένει χαμηλή. Το 76% έχει συναντήσει εφαρμογές TN στο λιανεμπόριο, και το 39% αλληλεπιδρά με AI-generated εικόνες/βίντεο. Ενώ είναι αρκετά πρόθυμοι να μοιραστούν ηλικία/φύλο (77%) και ιστορικό αγορών (67%), διστάζουν να δώσουν φωτογραφίες (37%) ή τοποθεσία (50%). Ανησυχούν για την παραπληροφόρηση (56%), την απώλεια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation