Ξεκάθαρη στόχευση της Imperial Brands στην καινοτομία και τον άνθρωπο
Tα προβλήματα της καπνοβιομηχανίας, η πορεία της και οι εκτιμήσεις για το μέλλον συζητήθηκαν στο χθεσινό press gathering που πραγματοποίησε η Imperial Brands Hellas στο Fuga, υπό τη διοργάνωση της Palladian Communication Specialists. Στο πλαίσιό του, ο Νίκος Νικηφορίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε πως το 2026, σε επίπεδο κληρονομιάς, σημαίνει "45 χρόνια Imperial Brands στην Ελλάδα, 100 χρόνια Davidoff και 125 χρόνια Imperial Group". "Στο επίκεντρό μας είναι ο καταναλωτής, διότι για αυτόν λειτουργούμε", τόνισε χαρακτηριστικά, δίνοντας παραδείγματα από την αγορά. Επίσης, αναφέρθηκε στις εταιρικές-προiοντικές διακρίσεις της Imperial Brands, οι οποίες ξεπερνούν τις 50, εστιάζοντας στην αναγνώρισή της ως Great Place to Work από τους εργαζομένους της. Ακόμα, ο ίδιος μίλησε και για τις μελλοντικές ενέργειες της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε το 2020 μία προσπάθεια μετασχηματισμού από παραδοσιακή καπνοβιομηχανία σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχεδόν 18 δις τσιγάρα καταναλώνονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των αντίστοιχων ηλεκτρονικών και των θερμαινόμενων ράβδων, από τα οποία τα 14 δις είναι στην παραδοσιακή τους εκδοχή, με την αξία του κλάδου να ανέρχεται σε 3,7 δις ευρώ! Πολυεθνικοί κολοσσοί βλέπουν περιθώρια ανάπτυξης και προσπαθούν να διαφοροποιηθούν μέσα από νέες προτάσεις που θα...
Τη δυναμική πορεία της Imperial Brands Hellas επιβεβαιώνουν τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα που αφορούν τη χρήση 1/10/2023 - 30/9/2024. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, Νίκος Νικηφορίδης, με αύξηση 14% στον καθαρό κύκλο εργασιών και 20% στα κέρδη προ φόρων σε σύγκριση...
Τη δυναμική πορεία της Imperial Brands Hellas επιβεβαιώνουν τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα που αφορούν τη χρήση 1/10/2023 - 30/9/2024. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, Νίκος Νικηφορίδης, με αύξηση 14% στον καθαρό κύκλο εργασιών και 20% στα κέρδη προ φόρων σε σύγκριση...
Τη δυναμική πορεία της Imperial Brands Hellas επιβεβαιώνουν τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα που αφορούν τη χρήση 1/10/2023 - 30/9/2024. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, Νίκος Νικηφορίδης, με αύξηση 14% στον καθαρό κύκλο εργασιών και 20% στα κέρδη προ φόρων σε σύγκριση...
Τη δυναμική πορεία της Imperial Brands Hellas επιβεβαιώνουν τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα που αφορούν τη χρήση 1/10/2023 - 30/9/2024. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, Νίκος Νικηφορίδης, με αύξηση 14% στον καθαρό κύκλο εργασιών και 20% στα κέρδη προ φόρων σε σύγκριση...
Στο πλαίσιο συζήτησης για την επικείμενη αύξηση της φορολογίας στα καπνικά προϊόντα που προωθεί η Κομισιόν, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, Νίκος Νικηφορίδης, έστειλε σαφές μήνυμα για την ανάγκη "η όποια αλλαγή να γίνει με λογική, συνέπεια και σαφές χρονοδιάγραμμα". Μιλώντας σε συγκέντρωση δημοσιογράφων που πραγματοποιήθηκε χθες...
Οι τρεις επέτειοι του 2026, το 43% του τζίρου από Προϊόντα Νέας Γενιάς, τα σχέδια για την συνέχεια και οι θέσεις για την αλλαγή στην φορολόγηση των καπνικών της εταιρείας, που "τρέχει" καλύτερα από την αγορά. Την επίτευξη διψήφιας ανάπτυξης σε ετήσια βάση (year on year) όρισε ως στόχο της Imperial Brands Ηellas για την επόμενη χρονιά ο Νίκος Νικηφορίδης, Πρόεδρος...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.