(Not) The Last Dance στις πλατφόρμες streaming - Πώς τετραπλασιάστηκαν τα αθλητικά ντοκιμαντέρ σε 6 χρόνια;
Στην αυξανόμενη παραγωγή των αθλητικών ντοκιμαντέρ τα τελευταία χρόνια και στον αντίκτυπο που είχαν τα The Last Dance και Formula 1: Drive to Survive στις streaming πλατφόρμες, όπως το Netflix και το Prime Video της Amazon, αναφέρεται το Bloomberg. Το δημοσίευμα αρχές του 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Ampere Analysis, τα αθλητικά αντιστοιχούσαν στο 3% όλων των νέων ντοκιμαντέρ που ανατέθηκαν, τόσο των επερχόμενων όσο και των κυκλοφορούντων. Μέχρι στιγμής στο δεύτερο τρίμηνο του 2025, το μερίδιο αυτό ανέρχεται στο 12%. Κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με την Ampere, ο συνολικός αριθμός των μη σεναριακών εκπομπών πρώτης προβολής κάθε είδους αυξήθηκε από λιγότερο από 600 σε σχεδόν 1.300, καθιστώντας τα αθλητικά ντοκιμαντέρ ένα αυξανόμενο κομμάτι μιας αυξανόμενης πίτας. Οι πλατφόρμες streaming τα προτιμούν, λέει ο Μινάλ Μόντα, επικεφαλής δικαιωμάτων αθλητικών μέσων, χορηγιών και έρευνας καταναλωτών στην Ampere, επειδή είναι φθηνότερα από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.