πριν από  2 ώρες 7 λεπτά

Oneman.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κάθε brand προσπαθεί να έχει τη δική του ταυτότητα, κάτι που θα το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Για πολλά χρόνια, η Superdry, ήταν συνδεδεμένη με το χαρακτηριστικό, επιβλητικό της logo, πάνω σε T-Shirt, τσάντες και τα υπόλοιπα items. Πόσο εύκολο όμως είναι για ένα brand να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητά του και να χτίσει μία νέα εικόνα, χωρίς να χάσει το πιστό κοινό του; Βρεθήκαμε την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση Pitti Uomo στη Φλωρεντία, εκεί όπου επέλεξε η εταιρεία να παρουσιάσει τη συλλογή της για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2026 και ακόμη και στον λιγότερο μυημένο, η διαφορά φιλοσοφίας ήταν εμφανής. Πιο preppy επιλογές, παντρεμένες με μία vintage αισθητική, χωρίς να χάνεται η χαρακτηριστική ταυτότητα της Superdry. Ποιος όμως καταλληλότερος να μας εξηγήσει τη νέα φιλοσοφία της εταιρείας, από τον CEO της, Julian Dunkerton, έναν άνθρωπο που ασχολείται καθημερινά με κάθε λεπτομέρεια, από τα εργοστάσια μέχρι τους πωλητές των...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation