Ο Julian Dunkerton είναι βέβαιος ότι η Superdry βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή της ιστορίας της
Κάθε brand προσπαθεί να έχει τη δική του ταυτότητα, κάτι που θα το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Για πολλά χρόνια, η Superdry, ήταν συνδεδεμένη με το χαρακτηριστικό, επιβλητικό της logo, πάνω σε T-Shirt, τσάντες και τα υπόλοιπα items. Πόσο εύκολο όμως είναι για ένα brand να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητά του και να χτίσει μία νέα εικόνα, χωρίς να χάσει το πιστό κοινό του; Βρεθήκαμε την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση Pitti Uomo στη Φλωρεντία, εκεί όπου επέλεξε η εταιρεία να παρουσιάσει τη συλλογή της για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2026 και ακόμη και στον λιγότερο μυημένο, η διαφορά φιλοσοφίας ήταν εμφανής. Πιο preppy επιλογές, παντρεμένες με μία vintage αισθητική, χωρίς να χάνεται η χαρακτηριστική ταυτότητα της Superdry. Ποιος όμως καταλληλότερος να μας εξηγήσει τη νέα φιλοσοφία της εταιρείας, από τον CEO της, Julian Dunkerton, έναν άνθρωπο που ασχολείται καθημερινά με κάθε λεπτομέρεια, από τα εργοστάσια μέχρι τους πωλητές των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.