πριν από  5 ώρες 56 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Vera Sidlova, Global Creative Thought Leadership Director της Kantar ανέλυσε 350+ διαφημίσεις, οι οποίες είχαν δημιουργηθεί με genAI, και τα αποτελέσματα ήταν ανάμεικτα. Αναλύθηκαν διαφημίσεις με προφανή στοιχεία genAI, καθώς και διαφημίσεις όπου είχε χρησιμοποιηθεί η genAI κατά τρόπο μη αντιληπτό εύκολα. Το μεγάλο εύρημα ήταν ότι επί του παρόντος υπάρχει μικρός συσχετισμός μεταξύ χρήσης genAI και αποτελεσματικότητας. Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις genAI είναι λιγότερο αποδοτικές στο να κάνουν το brand να ξεχωρίσει, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν η ΤΝ είναι προφανής. Οι διαφημίσεις όπου η genAI ενσωματώθηκε πιο ομαλά απέδωσαν καλύτερα. Η έρευνα κατέδειξε, επίσης, τι αισθάνονται οι άνθρωποι για τις διαφημίσεις genAI, μέσω facial coding. Εντοπίστηκαν έντονες αντιδράσεις, θετικές και αρνητικές, συνολικά, όμως, περισσότερο αρνητικές, όπως σύγχυση ή θλίψη. Η εκπροσώπηση του brand είναι η ραχοκοκαλιά της διαφήμισης και επιτυγχάνεται με τη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation