Ο κόσμος αντιδρά έντονα στις διαφημίσεις με genAI
Η Vera Sidlova, Global Creative Thought Leadership Director της Kantar ανέλυσε 350+ διαφημίσεις, οι οποίες είχαν δημιουργηθεί με genAI, και τα αποτελέσματα ήταν ανάμεικτα. Αναλύθηκαν διαφημίσεις με προφανή στοιχεία genAI, καθώς και διαφημίσεις όπου είχε χρησιμοποιηθεί η genAI κατά τρόπο μη αντιληπτό εύκολα. Το μεγάλο εύρημα ήταν ότι επί του παρόντος υπάρχει μικρός συσχετισμός μεταξύ χρήσης genAI και αποτελεσματικότητας. Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις genAI είναι λιγότερο αποδοτικές στο να κάνουν το brand να ξεχωρίσει, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν η ΤΝ είναι προφανής. Οι διαφημίσεις όπου η genAI ενσωματώθηκε πιο ομαλά απέδωσαν καλύτερα. Η έρευνα κατέδειξε, επίσης, τι αισθάνονται οι άνθρωποι για τις διαφημίσεις genAI, μέσω facial coding. Εντοπίστηκαν έντονες αντιδράσεις, θετικές και αρνητικές, συνολικά, όμως, περισσότερο αρνητικές, όπως σύγχυση ή θλίψη. Η εκπροσώπηση του brand είναι η ραχοκοκαλιά της διαφήμισης και επιτυγχάνεται με τη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.