Ο πιο δυνατός "influencer"
Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους marketers σήμερα... έγκειται στο να συνδυάσουμε και να ερμηνεύσουμε τις άπειρες πληροφορίες που προσφέρουν οι μηχανές και τα ρομπότ, χωρίς να ξεχνάμε ότι μιλάμε σε ανθρώπους και καρδιές. Τείνουμε να βυθιζόμαστε στην πληροφορία και στις αναλύσεις και να αφιερώνουμε πολύ μεγάλο μέρος των resources μας σε αυτά, τα οποία όντως είναι εξαιρετικά σημαντικά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως τη σπουδαιότητα που έχουν τα "ανθρώπινα" χαρακτηριστικά της εμπειρίας και της διαίσθησης όταν μιλάμε για προβλέψεις, καθώς επίσης τον σπουδαίο ρόλο του συναισθήματος όταν μιλάμε για επικοινωνία των μαρκών και σημεία σύνδεσης με τον καταναλωτή. Καλό brief σημαίνει... να έχεις ορίσει σαφώς τους στόχους σου και το "how" μέχρι το σημείο που σε αφορά, αφήνοντας όλη την ελευθερία και την έμπνευση στους experts να χτίσουν πάνω στα δεδομένα και να τα εξελίξουν σε insights, ιδέες, πλάνα. Η δημιουργικότητα είναι η υπερδύναμη του marketing...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.