πριν από  12 ώρες 8 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους marketers σήμερα... έγκειται στο να συνδυάσουμε και να ερμηνεύσουμε τις άπειρες πληροφορίες που προσφέρουν οι μηχανές και τα ρομπότ, χωρίς να ξεχνάμε ότι μιλάμε σε ανθρώπους και καρδιές. Τείνουμε να βυθιζόμαστε στην πληροφορία και στις αναλύσεις και να αφιερώνουμε πολύ μεγάλο μέρος των resources μας σε αυτά, τα οποία όντως είναι εξαιρετικά σημαντικά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως τη σπουδαιότητα που έχουν τα "ανθρώπινα" χαρακτηριστικά της εμπειρίας και της διαίσθησης όταν μιλάμε για προβλέψεις, καθώς επίσης τον σπουδαίο ρόλο του συναισθήματος όταν μιλάμε για επικοινωνία των μαρκών και σημεία σύνδεσης με τον καταναλωτή. Καλό brief σημαίνει... να έχεις ορίσει σαφώς τους στόχους σου και το "how" μέχρι το σημείο που σε αφορά, αφήνοντας όλη την ελευθερία και την έμπνευση στους experts να χτίσουν πάνω στα δεδομένα και να τα εξελίξουν σε insights, ιδέες, πλάνα. Η δημιουργικότητα είναι η υπερδύναμη του marketing...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation