Ο πόλεμος στο ράφι έφτασε στη... Μύκονο
Για πάνω από τρεις δεκαετίες, η Μυκονιάτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora βασίστηκε στη γεωγραφική της εγγύτητα, την τοπική γνώση, σε ένα καλά οργανωμένο δίκτυο και στην εξειδικευμένη ποικιλία. Όμως η θέση της αμφισβητείται πλέον ανοιχτά από τον ανταγωνισμό και δη τον ανταγωνισμό εκτός νησιού. Και αυτό φάνηκε στις επιδόσεις της περασμένης χρονιάς. Οι πωλήσεις παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητες στα 41,1 εκατ. ετρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν κατά 26%. Τα μικτά κέρδη μειώθηκαν κατά 6,25%, το EBITDA έπεσε σχεδόν κατά 19% και τα προ φόρων αποτελέσματα κατέγραψαν πτώση άνω του 25%. Κι όλα αυτά σε μια αγορά που ανεβαίνει. Το οργανωμένο λιανεμπόριο σε εθνικό επίπεδο άγγιξε πέρυσι τα 15 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 3,6% σε σχέση με το 2023. Στα νησιά, η άνοδος είναι ακόμη πιο έντονη. Μόνο στο πρώτο τετράμηνο του έτους, οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ σημείωσαν αύξηση 9,4%, τον υψηλότερο ρυθμό σε όλη τη χώρα. Αυτό από μόνο του το γεγονός έχει ανοίξει την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.