Ο θάνατος του digital εμποράκου
Ο τίτλος "Ο θάνατος του εμποράκου" δεν είναι τυχαίος. Τον εμπνεύστηκα από το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ, όπου ο Willy Loman - στον κινηματογράφο τον υποδύθηκαν ο Dustin Hoffman και ο Fredric March - ζει την πτώση ενός ονείρου. "Δεν είμαι τίποτα, δεν είμαι καν ο εαυτός μου", λέει σε μια από τις πιο δυνατές στιγμές του έργου. Ο γιος του του απαντά: "Είσαι ο καλύτερος πατέρας στον κόσμο". Ένα δράμα για την απαξίωση του "μικρού εμποράκου" σε μια σκληρή εποχή. Κάπως έτσι, και σήμερα, ο digital εμποράκος βιώνει τη δική του πτώση. Το ερώτημα είναι, μπορείς να κάνεις κάτι γι' αυτό;Γιατί πεθαίνει το μοντέλο του "digital εμποράκου" Οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών Οι καταναλωτές ξεκινούν την έρευνά τους από Skroutz, BestPrice ή διεθνείς πλατφόρμες και marketplaces γιατί:Η χαμηλότερη τιμή είναι το πρώτο κριτήριο.Η αξιοπιστία της πλατφόρμας, όχι του e-shop, είναι το δεύτερο.Οι αξιολογήσεις καθορίζουν την τελική επιλογή. Έτσι, όπως έγραψα και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.