Ηλεκτρονικό εμπόριο: Οι αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια - Πώς αγοράζουν οι Έλληνες
Τις κρίσιμες παραμέτρους για τη διαμόρφωση της αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα ανέδειξε η Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025 που παρουσιάστηκε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Με το δεδομένο πως τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από εντίστοιχη έρευνα είχε πραγματοποιηθεί το 2017, τα ευρήματα αποδείχθηκαν σημαντικά για τους επαγγελματίες του κλάδου, αναδεικνύοντας τη σημασία του διαχωρισμού που γίνεται στην καταναλωτική βάση, σε γενικό πληθυσμό και σε ώριμους χρήστες. Οι δύο αυτές υποομάδες κινούνται με διαφορετικά κίνητρα και επιθυμίες, λειτουργούν διαφορετικά, ωστόσο κάνουν τις αγορές τους από τα ίδια σημεία προσφοράς. Η καταναλωτική βάση έχει αλλάξει πλέον δραματικά, από τη μια με την είσοδο νεότερων γενεών στην αγορά και από την άλλη με γεγονότα όπως η πανδημία και τα δύο lockdown που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τα 18,2 δισ. ευρώ έφτασε ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα μας το 2024με καταλύτη τις πωλήσεις στον κλάδο υπηρεσιών. Με βάση, δε, τις πρώτες προβλέψεις για το τρέχον δε, σύμφωνα με τον Greca, δεδομένων και των ευρύτερων δασμολογικών προκλήσεων, φαίνεται περαιτέρω άνοδος, κάτι που επισφραγίζει το γεγονός ότι το online shopping έχει καθιερωθεί στη συνείδηση...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.