πριν από  7 ώρες 46 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αν δεν μπορεί να φανταστεί κανείς γιατί ένας έφηβος να θέλει να πάει διακοπές με τους δικούς του, η νέα καμπάνια της Ogilvy ίσως τον βοηθήσει. Με τη νέα υπηρεσία Eurobank Teens, τα παιδιά 15 έως και 17 ετών αποκτούν τη δική τους προπληρωμένη κάρτα και τον έλεγχο των συναλλαγών τους. Έτσι, μαθαίνουν να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους και ενδέχεται να δουν αλλιώς το καλοκαίρι με τους γονείς, σύμφωνα με το concept της καμπάνιας. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Foss Productions, σε σκηνοθεσία της Ελένης Μολφέτα. CATEGORIES: Creativity

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation