πριν από  5 ώρες 43 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ της Ogilvy για τον Nescafe Frappe βασίζεται σε μια μεγάλη αλήθεια: Όταν κάποιος ζητά έναν έναν Nescafe Frappe όλοι τον κοιτούν λες και είναι αργόσχολος ή τουρίστας ή λες και έχει προσγειωθεί στο σήμερα από μια άλλη εποχή. Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο σποτ, τα στερεότυπα δεν έχουν σημασία. Η main ταινία γυρίστηκε στις Κυκλάδες, για να μεταφέρει την απόλυτη αίσθηση ελληνικού καλοκαιριού, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά, παραγωγό την TopCut Modiano και επιμέλεια ήχου από το Bounce Studio. Η καμπάνια δεν έμεινε, φυσικά, μόνο στην τηλεόραση, καθώς είχε dedicated υλικά για το YouTube, το TikTok και το ραδιόφωνο. CATEGORIES: Creativity

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation