Οι ακλόνητες αρχές του μάρκετινγκ - Άρθρο του Α. Χ. Παπανδρόπουλου
Μπορεί οι συνθήκες εφαρμογής των αρχών του να μεταβάλλονται, πλην όμως η βασική φιλοσοφία του παραμένει. Κατά τον Sergio Zyman, πρώην αντιπρόεδρο του τμήματος αγοράς και προώθησης πωλήσεων της Coca-Cola Company, ο οποίος αναδιάρθρωσε την παγκόσμια οργάνωση μάρκετινγκ της εταιρείας του, οι ακόλουθες αρχές αποτελούν και κλειδιά επιτυχίας για μια εταιρεία με διεθνείς φιλοδοξίες, γι' αυτό και τις παραθέτουμε: Ο μοναδικός σκοπός του μάρκετινγκ είναι να πουλά περισσότερο προϊόν, σε περισσότερους ανθρώπους, συχνότερα: και σε τιμές που να εγγυώνται επαρκή κερδοφορία για την πρόοδο και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να κάνετε μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι σοβαρή υπόθεση στο επιχειρείν και, κατ' αναλογία, το σοβαρό επιχειρείν σχετίζεται με το μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ δεν είναι μαγεία και οι marketers δεν ευνοούν τους εαυτούς τους όταν προσποιούνται ότι είναι. Δεν υπάρχει τίποτε το μυστηριώδες στην τεχνική αυτή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.