Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Όταν η Εταιρική Κουλτούρα Ζυθοποιείται με Φροντίδα
Υπάρχουν κάποια παραδείγματα εταιρειών που αξίζει να ακούγονται. Έτσι με αφορμή την πρόσφατη δημοσίευση του Απολογισμού Βιώσιμης ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την Αλίκη Γκοβόσδη, Διευθύντρια People & Culture, για να μας εξηγήσει περαιτέρω τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας και τον λόγο για τον οποίο ο οργανισμός αυτός ξεχωρίζει. "Δεν λειτουργούμε απλώς ως εργοδότης, αλλά ως ένας ζωντανός οργανισμός που προοδεύει μέσα από τους ανθρώπους του" περιγράφει την Ολυμπιακή Ζυθοποιία η κυρία Αλίκη Γκοβόσδη. Έχοντας υιοθετήσει στην πράξη μια ανθρωποκεντρική κουλτούρα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο κάθε απόφασης και ενέργειας. "Είτε πρόκειται για έναν εργαζόμενο, έναν πελάτη, έναν συνεργάτη ή ένα μέλος της κοινωνίας, η προσέγγισή μας βασίζεται στη συνεχή προσπάθεια να ακούμε ενεργά, να δείχνουμε ενσυναίσθηση και να καλλιεργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης" εξηγεί η κ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.