ΟΣΕ: "Μαύρη τρύπα" με ζημίες 180 εκατ. ευρώ - Οι απαιτήσεις από Hellenic train και οι επενδύσεις
Μειώθηκαν κατά 29% έναντι του 2023, αλλά οι ζημίες το 2024 ήταν στο "κόκκινο". Πρόβλημα ρευστότητα για τον οργανισμό. Τα τέλη υποδομής και η διαφωνία με την Hellenic Train. Οι απαιτήσεις και οι αγωγές για τα Τέμπη. Επενδυτικό πρόγραμμα 1,6 δις. Τι αναφέρεται στην οικονομική κατάσταση του ΟΣΕ. Μπορεί η καθαρή ζημία του ομίλου ΟΣΕ, πλέον "Σιδηρόδρομοι Ελλάδας" μετά και την μετεξέλιξη του μοντέλου σε μια ενοποιημένη μορφή (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, τροχαίο υλικό της ΓΑΙΑΟΣΕ), να... υποχώρησε το 2024 στα 180,5 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά περίπου 29% σε σχέση με το 2023, ωστόσο, δεν παύει το τελικό αποτέλεσμα να σηματοδοτεί την διατήρηση μιας "μεγάλης τρύπας" στα οικονομικά του οργανισμού σιδηροδρόμων της χώρας, που συνεχίζει να αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις τόσο στη λειτουργία του όσο και στα οικονομικά του μεγέθη και τη ρευστότητά του. Και προφανώς να μεταφέρει στο νέο διάδοχο σχήμα τα προβλήματα του παρελθόντος. "Οι συνέπειες του τραγικού...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.