πριν από  15 ώρες 25 λεπτά

Powergame.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


τεχνητή νοημοσύνη. Για την ακρίβεια το 81% των Ελλήνων προτιμά το τηλέφωνο για επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της εκάστοτε εταιρείας, ενώ μόλις ένας στους πέντε (20%) επιλέγει τα chatbots. Η εικόνα αυτή αποκαλύπτει μια χώρα που παραμένει συναισθηματικά συνδεδεμένη με την ανθρώπινη επικοινωνία, ειδικά όταν πρόκειται για προβλήματα ή απορίες. Παρότι το 87% των Ελλήνων έχει χρησιμοποιήσει chatbots, η εμπειρία τους κρίνεται μέτρια: η μέση ικανοποίηση είναι μόλις 4,8 στα 10, με σχεδόν τους μισούς (44%) να δηλώνουν δυσαρεστημένοι. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Foundever, σε συνεργασία με τη Focus Bari:Το 80% όσων τα χρησιμοποίησαν ανέφερε ότι τo chatbot "δεν μπόρεσε να λύσει το πρόβλημά τους",6 στους 10 απάντησαν ότι "δεν κατάλαβε την ερώτησή τους" καιπάνω από τους μισούς (το 57%) ότι η επικοινωνία ήταν "απρόσωπη και δεν κάλυψε τις ανάγκες τους".Ακόμη, 42% δήλωσε ότι "δεν μπόρεσε να μιλήσει με άνθρωπο", ενώμόλις 6% ανέφερε ότι η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation