Όταν η τεχνητή νοημοσύνη δεν "ακούει": Η αποτυχία των chatbots στην Ελλάδα
τεχνητή νοημοσύνη. Για την ακρίβεια το 81% των Ελλήνων προτιμά το τηλέφωνο για επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της εκάστοτε εταιρείας, ενώ μόλις ένας στους πέντε (20%) επιλέγει τα chatbots. Η εικόνα αυτή αποκαλύπτει μια χώρα που παραμένει συναισθηματικά συνδεδεμένη με την ανθρώπινη επικοινωνία, ειδικά όταν πρόκειται για προβλήματα ή απορίες. Παρότι το 87% των Ελλήνων έχει χρησιμοποιήσει chatbots, η εμπειρία τους κρίνεται μέτρια: η μέση ικανοποίηση είναι μόλις 4,8 στα 10, με σχεδόν τους μισούς (44%) να δηλώνουν δυσαρεστημένοι. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Foundever, σε συνεργασία με τη Focus Bari:Το 80% όσων τα χρησιμοποίησαν ανέφερε ότι τo chatbot "δεν μπόρεσε να λύσει το πρόβλημά τους",6 στους 10 απάντησαν ότι "δεν κατάλαβε την ερώτησή τους" καιπάνω από τους μισούς (το 57%) ότι η επικοινωνία ήταν "απρόσωπη και δεν κάλυψε τις ανάγκες τους".Ακόμη, 42% δήλωσε ότι "δεν μπόρεσε να μιλήσει με άνθρωπο", ενώμόλις 6% ανέφερε ότι η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.