Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty
Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX), παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας της έκθεσης με τίτλο, "The New Customer Care Playbook". Η νέα έκθεση αποκαλύπτει τους παράγοντες που ενισχύουν το brand loyalty και προσδίδουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται τόσο από υψηλό ανταγωνισμό, όσο και από αυξανόμενες απαιτήσεις των ίδιων των πελατών. Σύμφωνα με την έκθεση της Foundever, πλέον η αφοσίωση των πελατών δεν βασίζεται αποκλειστικά στην τιμή ή την ποιότητα του προϊόντος, αλλά στη συνολική εμπειρία που προσφέρει κάθε μάρκα. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία υπογραμμίζει την ανάγκη για την ανάπτυξη στρατηγικών εξυπηρέτησης πελατών που είναι ανθρωποκεντρικές, προληπτικές και εξατομικευμένες. Η νέα έκθεση αναδεικνύει πέντε βασικές στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες για να καλλιεργήσουν μακροχρόνιο brand loyalty: Εξατομίκευση σε κλίμακα: Οι πελάτες αναμένουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.