πριν από  1 ημέρα 4 ώρες

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Ξανθής Γούναρη "Πού πας να τα βάλεις με την PepsiCo;" ήταν η φράση που άκουσε ο Πέτρος Σεπετάς στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν αποκάλυψε το σχέδιό του να δημιουργήσει μια βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού. Τότε, η PepsiCo με το νερό Ήβη Λουτράκι κυριαρχούσε στην αγορά και έμοιαζε ανίκητη. Οι περισσότεροι στη θέση του θα έκαναν πίσω. Ο πολιτικός μηχανικός με MBA στις ΗΠΑ, ωστόσο, δεν υποχώρησε. Μαζί με την Ελένη Θεοχάρη, σύζυγο και συνοδοιπόρο του στις μπίζνες, ίδρυσαν την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. και το 1992 έβαλαν μπροστά το εργοστάσιο του εμφιαλωμένου νερού Βίκος στην Περίβλεπτο Ιωαννίνων. Σήμερα, 33 χρόνια μετά, το brand Βίκος έχει φτάσει στην κορυφή του εμφιαλωμένου νερού με 20% μερίδιο αγοράς, ξεπερνώντας Έλληνες και ξένους ανταγωνιστές, το νερό Ήβη Λουτράκι έχει μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και η οικογένεια Σεπετά σηκώνει το γάντι απέναντι στην πολυεθνική, διεκδικώντας να τη "νικήσει" αυτή τη φορά...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation