PepsiCo vs Βίκος: Η "μάχη της δεύτερης θέσης" που αλλάζει τον χάρτη των αναψυκτικών
Της Ξανθής Γούναρη "Πού πας να τα βάλεις με την PepsiCo;" ήταν η φράση που άκουσε ο Πέτρος Σεπετάς στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν αποκάλυψε το σχέδιό του να δημιουργήσει μια βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού. Τότε, η PepsiCo με το νερό Ήβη Λουτράκι κυριαρχούσε στην αγορά και έμοιαζε ανίκητη. Οι περισσότεροι στη θέση του θα έκαναν πίσω. Ο πολιτικός μηχανικός με MBA στις ΗΠΑ, ωστόσο, δεν υποχώρησε. Μαζί με την Ελένη Θεοχάρη, σύζυγο και συνοδοιπόρο του στις μπίζνες, ίδρυσαν την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. και το 1992 έβαλαν μπροστά το εργοστάσιο του εμφιαλωμένου νερού Βίκος στην Περίβλεπτο Ιωαννίνων. Σήμερα, 33 χρόνια μετά, το brand Βίκος έχει φτάσει στην κορυφή του εμφιαλωμένου νερού με 20% μερίδιο αγοράς, ξεπερνώντας Έλληνες και ξένους ανταγωνιστές, το νερό Ήβη Λουτράκι έχει μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και η οικογένεια Σεπετά σηκώνει το γάντι απέναντι στην πολυεθνική, διεκδικώντας να τη "νικήσει" αυτή τη φορά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.