πριν από  18 ώρες 18 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε αποφάσεις τεχνικά ορθές χάρη στους AI Agents αλλά εντελώς ακατάλληλες συναισθηματικά με αποτέλεσμα την απώλεια πελατών είναι κάτι παραπάνω από ορατός. Μόνη λύση; Η χαρτογράφηση των τρόπων που θα οδηγήσουν σε συναισθηματικά ευφυές CX. Όλοι έχουμε συνηθίσει στην ιδέα ότι η εξατομίκευση είναι το στοιχείο εκείνο που καθορίζει την εμπειρία του πελάτη. Αλλά όταν η εξατομίκευση σταματά εξαιτίας της ευρύτητας των δημογραφικών κατηγοριών, χάνεται κάτι πραγματικά σημαντικό: πώς αισθάνονται οι άνθρωποι εκείνη τη στιγμή. Γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό; Επειδή, η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά την έννοια της "εμπειρίας". Πλέον, όλο και συχνότερα αφήνουμε πίσω μας την Τεχνητή Νοημοσύνη που μας δίνει απλώς συμβουλές και μπαίνουμε σε μια εποχή agentic συστημάτων. Αυτοί οι AI Agents, θα "αποφασίζουν", αν τα συστήματα λειτουργούν αποκλειστικά με περιορισμένα δεδομένα, διακινδυνεύοντας αποφάσεις που μπορεί να είναι τεχνικά...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation