Πέρα από την εξατομίκευση: Συναισθηματικά ευφυές CX στην εποχή της Agentic AI
Ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε αποφάσεις τεχνικά ορθές χάρη στους AI Agents αλλά εντελώς ακατάλληλες συναισθηματικά με αποτέλεσμα την απώλεια πελατών είναι κάτι παραπάνω από ορατός. Μόνη λύση; Η χαρτογράφηση των τρόπων που θα οδηγήσουν σε συναισθηματικά ευφυές CX. Όλοι έχουμε συνηθίσει στην ιδέα ότι η εξατομίκευση είναι το στοιχείο εκείνο που καθορίζει την εμπειρία του πελάτη. Αλλά όταν η εξατομίκευση σταματά εξαιτίας της ευρύτητας των δημογραφικών κατηγοριών, χάνεται κάτι πραγματικά σημαντικό: πώς αισθάνονται οι άνθρωποι εκείνη τη στιγμή. Γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό; Επειδή, η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά την έννοια της "εμπειρίας". Πλέον, όλο και συχνότερα αφήνουμε πίσω μας την Τεχνητή Νοημοσύνη που μας δίνει απλώς συμβουλές και μπαίνουμε σε μια εποχή agentic συστημάτων. Αυτοί οι AI Agents, θα "αποφασίζουν", αν τα συστήματα λειτουργούν αποκλειστικά με περιορισμένα δεδομένα, διακινδυνεύοντας αποφάσεις που μπορεί να είναι τεχνικά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.