Περί καινοτομίας: Δεν αρκούν μόνο οι ιδέες - Άρθρο του Α. Χ. Παπανδρόπουλου
Για τους επαίοντες, αφετηρία της καινοτομίας είναι ένας στόχος, προς επίτευξη του οποίου "επιστρατεύεται" η πνευματική "εφεδρεία" ετερογενών και ετερόκλιτων στοιχείων και ομάδων. Η καινοτομία στην πράξη είναι εντελώς άλλο πράγμα από μια εύγλωττη θεωρητική προσέγγιση, καλή για διαλέξεις που ενδεχομένως κινητοποιούν ένα ορισμένο κοινό. O Kjeil Nordstrom, Ευρωπαίος γκουρού του μάρκετινγκ και συγγραφέας των βιβλίων Funky Business και Karaoke Capitalism, προτρέπει τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να εντάξουν σθεναρά την καινοτομία στη στρατηγική τους, να την καλλιεργήσουν και να την αναπτύξουν με πάθος. Σύμφωνα με τον ίδιο, η καινοτομία είναι το κλειδί για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να προηγούνται των εξελίξεων και όχι να έπονται αυτών ασθμαίνοντας, να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη και να διαμορφώσουν τις κατάλληλες αναπτυξιακές προοπτικές. Τι πραγματικά είναι, όμως, η καινοτομία και πώς μπορεί να οριστεί στο σύγχρονο γρήγορα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.