πριν από  14 ώρες 10 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Για περισσότερο από μια δεκαετία, η βιομηχανία της ομορφιάς αποτέλεσε ένα από τα πιο δυναμικά τμήματα της παγκόσμιας αγοράς καταναλωτικών αγαθών. Με ετήσια ανάπτυξη που ξεπέρασε το 7% μεταξύ 2022 και 2024, και με brands να πολλαπλασιάζονται σε όλες τις κατηγορίες, από την πολυτέλεια έως το mass market, φαινόταν πως η όρεξη των καταναλωτών για "καινούργιο" δεν είχε όρια. Σήμερα, όμως, η δυναμική αυτή δοκιμάζεται. Ο κλάδος των 450 δισ. δολαρίων εισέρχεται σε μια φάση ωρίμανσης, όπου η εύκολη ανάπτυξη δίνει τη θέση της στη στρατηγική επανεκτίμηση. Πίσω από την επίπλαστη λάμψη, brands, επενδυτές και καταναλωτές αναζητούν, όπως σημειώνει σε πρόσφατη ερευνά της η McKinsey, απαντήσεις σε ένα βασικό ερώτημα: προσφέρει πραγματική αξία το προϊόν; Νέες αγορές, νέα δυναμική Από γεωγραφική σκοπιά, η Ινδία και η Μέση Ανατολή αναδύονται ως οι επόμενοι πυλώνες ανάπτυξης, σύμφωνα με τα ηγετικά στελέχη της αγοράς. Οι επενδυτές ωστόσο δεν τρέφουν πλέον...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation