Περισσότερο serum, λιγότερο storytelling και 450 δισ. στον καθρέφτη
Για περισσότερο από μια δεκαετία, η βιομηχανία της ομορφιάς αποτέλεσε ένα από τα πιο δυναμικά τμήματα της παγκόσμιας αγοράς καταναλωτικών αγαθών. Με ετήσια ανάπτυξη που ξεπέρασε το 7% μεταξύ 2022 και 2024, και με brands να πολλαπλασιάζονται σε όλες τις κατηγορίες, από την πολυτέλεια έως το mass market, φαινόταν πως η όρεξη των καταναλωτών για "καινούργιο" δεν είχε όρια. Σήμερα, όμως, η δυναμική αυτή δοκιμάζεται. Ο κλάδος των 450 δισ. δολαρίων εισέρχεται σε μια φάση ωρίμανσης, όπου η εύκολη ανάπτυξη δίνει τη θέση της στη στρατηγική επανεκτίμηση. Πίσω από την επίπλαστη λάμψη, brands, επενδυτές και καταναλωτές αναζητούν, όπως σημειώνει σε πρόσφατη ερευνά της η McKinsey, απαντήσεις σε ένα βασικό ερώτημα: προσφέρει πραγματική αξία το προϊόν; Νέες αγορές, νέα δυναμική Από γεωγραφική σκοπιά, η Ινδία και η Μέση Ανατολή αναδύονται ως οι επόμενοι πυλώνες ανάπτυξης, σύμφωνα με τα ηγετικά στελέχη της αγοράς. Οι επενδυτές ωστόσο δεν τρέφουν πλέον...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.