Ποια ελληνική αλυσίδα έχει 200 εκατ. views στο TikTok
Παρά τον αυξανόμενο πληθωρισμό, την αβεβαιότητα στην παγκόσμια οικονομία και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά λιανικής τεχνολογίας, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του. Η αλυσίδα που παραδοσιακά συνδέεται με τηλεπικοινωνίες επένδυσε σε μια πιο "έξυπνη" καθημερινότητα: προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της μικροσυσκευές SDA και λύσεις smart home, κατάφερε να διατηρήσει τζίρο 400,5 εκατ. ευρώ (+0,8%) και να αυξήσει τα λειτουργικά της κέρδη κατά 10,2% ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν στα 11,8 εκατ. ευρώ. Το 2024 σηματοδότησε μια στροφή στη στρατηγική της εταιρείας. Η προσθήκη μικροσυσκευών οικιακής χρήσης (Small Domestic Appliances - SDA) ήρθε να καλύψει την ολοένα και αυξανόμενη απαίτηση των καταναλωτών για "έξυπνες" λύσεις στον χώρο του σπιτιού. Η διεύρυνση της γκάμας στις έξυπνες συσκευές συνοδεύτηκε από δυναμικές καμπάνιες επικοινωνίας. Στον αγώνα για το attention span της Gen...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.