πριν από  19 ώρες 2 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δήμητρα Μανιφάβα 13.05.2025 • 10:54 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Μάχη για έναν τζίρο που εκτιμάται ότι προσεγγίζει τα 2,5 δισ. ευρώ δίνουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για τον τζίρο στις νησιωτικές περιοχές και στην Κρήτη, όπου τα τελευταία χρόνια η άνοδος της τουριστικής κίνησης σε συνδυασμό με την ολοένα και αυξανόμενη τάση των τουριστών, αλλοδαπών και ημεδαπών, να καταναλώνουν γεύματα που ετοιμάζουν μόνοι τους στο κατάλυμα που διαμένουν, έχει ως συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων με υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης από ό,τι στην Αττική και στα άλλα αστικά κέντρα της ηπειρωτικής Ελλάδας. Μάλιστα οι υψηλοί αυτοί ρυθμοί ανάπτυξης σημειώνονται, λόγω και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, όχι μόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αλλά και τους υπόλοιπους μήνες. Αν και τα προηγούμενα χρόνια, ο τζίρος στις περιοχές αυτές γινόταν κυρίως από τοπικές αλυσίδες, τώρα πλέον αποτελεί "αντικείμενο του πόθου" για τους μεγάλους "παίκτες"...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation