πριν από  3 ώρες 4 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Όταν στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου η Ena Athletics έκανε το ντεμπούτο της στο Golden Hall με το πρώτο της παπούτσι για μαραθωνίους, οι προβολείς στράφηκαν σε μια ελληνική startup που θέλει να μπει σε μια παγκόσμια αγορά 39 δισ. δολαρίων. Στην παρουσίαση, δίπλα σε γνωστούς δρομείς, βρέθηκαν ο Αλέξανδρος Λάτσης -γιός του Σπύρου Λάτση- που είναι μέτοχος της Ena, ο πρώην αντιπρόεδρος της Nike Peter Ruppe, μέσω σύνδεσης, και ο Ιταλός σχεδιαστής υποδημάτων Manuele Bianchi, τροφοδοτώντας τις προσδοκίες για ένα brand που θέλει να συνδέσει την αθλητική τεχνολογία αιχμής με το ελληνικό ...πνεύμα. Η στρατηγική είναι φιλόδοξη. Ένα premium παπούτσι, unisex, στα 230 ευρώ, με αισθητική εμπνευσμένη από το Αιγαίο και την ελιά, να ανταγωνίζεται τους κολοσσούς της Nike και της Adidas. Η διοικητική ομάδα μίλησε για brand-building, όχι για απλή πώληση υποδημάτων, και η δοκιμή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας γέννησε τις πρώτες θετικές εντυπώσεις.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation