Πόσο... τρέχουν τα παπούτσια του Άλεξ Λάτση
Όταν στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου η Ena Athletics έκανε το ντεμπούτο της στο Golden Hall με το πρώτο της παπούτσι για μαραθωνίους, οι προβολείς στράφηκαν σε μια ελληνική startup που θέλει να μπει σε μια παγκόσμια αγορά 39 δισ. δολαρίων. Στην παρουσίαση, δίπλα σε γνωστούς δρομείς, βρέθηκαν ο Αλέξανδρος Λάτσης -γιός του Σπύρου Λάτση- που είναι μέτοχος της Ena, ο πρώην αντιπρόεδρος της Nike Peter Ruppe, μέσω σύνδεσης, και ο Ιταλός σχεδιαστής υποδημάτων Manuele Bianchi, τροφοδοτώντας τις προσδοκίες για ένα brand που θέλει να συνδέσει την αθλητική τεχνολογία αιχμής με το ελληνικό ...πνεύμα. Η στρατηγική είναι φιλόδοξη. Ένα premium παπούτσι, unisex, στα 230 ευρώ, με αισθητική εμπνευσμένη από το Αιγαίο και την ελιά, να ανταγωνίζεται τους κολοσσούς της Nike και της Adidas. Η διοικητική ομάδα μίλησε για brand-building, όχι για απλή πώληση υποδημάτων, και η δοκιμή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας γέννησε τις πρώτες θετικές εντυπώσεις.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.