Πώς η Δραμινή Arivia έχασε 7,7 εκατ. ευρώ
Μία δεκαετία μετά την εκρηκτική άνοδο των φυτικών προϊόντων που στόχευαν στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, οι εταιρείες του κλάδου, όπως η Arivia από τη Δράμα, γνωστή με το brand Violife, βρίσκονται αντιμέτωπες με τα πρώτα σοβαρά σημάδια κόπωσης στην κατανάλωση. Πέρυσι, οι πωλήσεις της Arivia, που ανήκει στο Flora Food Group μειώθηκαν κατά 7,96%, στα 89,3 εκατ. ευρώ, ήταν δηλαδή 7,7 εκατ. ευρώ λιγότερες από το 2023. Τα λειτουργικά της κέρδη (EBITDA) υποχώρησαν κατά 5,5%, στα 28,45 εκατ. ευρώ, τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες μειώθηκαν 6,13% στα 25,455 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη περιορίστηκαν στα 19,488 εκατ. ευρώ από 21,028 εκατ. ευρώ. Η τάση αυτή δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο, αντίθετα, αντανακλά μια ευρύτερη δυναμική στην παγκόσμια αγορά φυτικών προϊόντων. Η ζήτηση για επώνυμα προϊόντα επιβραδύνεται, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες λύσεις. Η στροφή αυτή είναι ιδιαίτερα έντονη στην Ευρώπη. Σε χώρες-κλειδιά για...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.