Πώς η ψηφιακή εποχή αλλάζει μια για πάντα το τοπίο των πωλήσεων
Το βιβλίο "Ψηφιακές πωλήσεις: Νέοι Ορίζοντες Επιτυχίας", του Γιώργου Α. Λαμπανάρη, κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2024 από τον εκδοτικό οίκο Δίσιγμα και προσφέρει μια ολοκληρωμένη θεώρηση του τρόπου με τον οποίο μεταμορφώνονται οι πωλήσεις σε ψηφιακό περιβάλλον . Το εν λόγω βιβλίο συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πλέον σύγχρονες ελληνικές εφαρμογές του πωλησιακού και μάρκετινγκ κλάδου. Σκοπός του είναι να εξοπλίσει επαγγελματίες, marketers και φοιτητές με στρατηγικές, τεχνολογία και κρίσιμη ψηφιακή νοοτροπία. Το βιβλίο χωρίζεται σε τρία μέρη ως εξής:Η έννοια των ψηφιακών πωλήσεων: Ο ορισμός, οι αρχές, η αλλαγή παραδείγματος και η συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη (κεφάλαια 1-5)Πρακτικές εφαρμογές & εργαλεία: Ψηφιακό προφίλ, social selling, περιεχόμενο, βιντεο-συναντήσεις, ανάλυση δεδομένων, κανάλια ψηφιακών πωλήσεων (κεφάλαια 6-14)Το μέλλον των ψηφιακών πωλήσεων: Εξελίξεις, AI, αυτοματοποίηση, συνεργασία marketing-πωλήσεων και στρατηγικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.