Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει την παραγγελία πίτσας
Η Domino's ενισχύει σημαντικά την εμπειρία των τηλεφωνικών παραγγελιών με τη βοήθεια της φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας την πιο φυσική και φιλική προς τον πελάτη, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Business Insider. Η εταιρεία συνεργάζεται με τη Rime Labs, που αναπτύσσει το σύστημα μετατροπής κειμένου σε ομιλία, και την ConverseNow, που παρέχει τον φωνητικό βοηθό. Στόχος είναι να κάνει τη συνομιλία με την AI να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με μια καθημερινή, ανθρώπινη συνομιλία. Η Domino's υιοθετεί φωνές που αντικατοπτρίζουν τοπικές προφορές, όπως νότια αμερικανική προφορά στην Ατλάντα, και ακόμη και παραλλαγές όπως η Αφροαμερικανική Λαϊκή Αγγλική, ώστε η αλληλεπίδραση να είναι οικεία και πιο ευχάριστη. Για την επίτευξη αυτού του ρεαλισμού, η Rime δεν χρησιμοποίησε ηθοποιούς φωνής, αλλά κατέγραψε καθημερινές, φυσικές συζητήσεις ανθρώπων, αποφεύγοντας τον τεχνητό τόνο. Το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό. Ενώ παλαιότερα περίπου οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.