Πώς μία εποχιακή επιχείρηση μπορεί να μένει κερδοφόρα όλο τον χρόνο
Η λειτουργία μιας επιχείρησης με έντονη εποχικότητα, που αντλεί σχεδόν ολόκληρο το εισόδημά της σε έναν στενό κύκλο εβδομάδων ή λίγων μηνών δεν είναι απλή υπόθεση. Από υπηρεσίες που εξαρτώνται από τον καιρό, καταστήματα που βασίζονται σε γιορτινές περιόδους ή βρίσκονται σε τουριστικούς προορισμούς και δραστηριότητες που λειτουργούν με συγκεκριμένες προθεσμίες, η εποχικότητα μπορεί να μετατρέπει την επιχειρηματική πορεία σε "τρενάκι του λούνα παρκ". Ειδικά στην Ελλάδα είναι πολλές οι μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις που αντλούν ένα σημαντικό μέρος των ετήσιων εσόδων τους από τέτοιες περιόδους αιχμής - και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ποσοστό αυτό αγγίζει ακόμη και το 90%. Το αποτέλεσμα; Μια ένταση που κορυφώνεται την περίοδο της ζήτησης, με τα πάντα να κινούνται σε φρενήρη ρυθμό και μια απότομη επιβράδυνση αμέσως μετά. Η αντίθεση μεταξύ αιχμής και "νεκρής" περιόδου δημιουργεί μια σειρά από διαρκείς προκλήσεις: ρευστότητα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.