Πώς οι τσάντες Chanel, Hermes και Louis Vuitton γίνονται επενδυτικά assets
Τα τελευταία χρόνια αγορά μεταπώλησης ειδών πολυτελείας αποτελεί το λαμπερό σημείο της βιομηχανίας μόδας. Σύμφωνα με νέα έκθεση της Boston Consulting Group (BCG) και της Vestiaire Collective, η παγκόσμια αγορά resale αναπτύσσεται τριπλάσια σε σχέση με την πρωτογενή αγορά και αναμένεται να φτάσει τα 360 δισ. δολάρια έως το 2030 - από τα 210-220 δισ. σήμερα. Οι τσάντες είναι σταθερά ο κινητήριος μοχλός αυτής της ανόδου. Στην έρευνα της BCG και της Vestiaire, με σχεδόν 8.000 συμμετέχοντες, προέκυψε ότι το 40% των τσαντών τους αγοράστηκαν μεταχειρισμένες, έναντι 28% για τα υπόλοιπα είδη της γκαρνταρόμπας τους. "Μια κλασική τσάντα είναι πάντα μια κλασική τσάντα", λέει η Lara Osborn, SVP Merchandising & Fulfillment της Fashionphile, ενός από τα κορυφαία e-shops πολυτελούς resale. "Οι τσάντες παραμένουν πιο διαχρονικές από τα ρούχα ή τα παπούτσια, αντέχουν καλύτερα στη φθορά και... εφαρμόζουν σε όλους." Οι τσάντες, επιπλέον, διατηρούν την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.