Πώς θα βγει το ξενοδοχείο σου στις απαντήσεις του ChatGPT και του Gemini;
Το AI αλλάζει τις κρατήσεις. Οι ταξιδιώτες δεν ψάχνουν πια στο Google. Ρωτούν. Και εμπιστεύονται την απάντηση. Το ερώτημα για κάθε ξενοδοχείο είναι ένα: Ποιο brand θα δώσει η τεχνητή νοημοσύνη ως απάντηση;Η εποχή των "AI απαντήσεων" έχει ξεκινήσει Η αγορά του τουριστικού μάρκετινγκ αλλάζει ριζικά. Όλο και περισσότεροι χρήστες ρωτούν: - "Ποιο είναι το καλύτερο ξενοδοχείο στη Μύκονο για ζευγάρια;" - "Πού να μείνω στην Πάρο τον Αύγουστο;" - "Ποια ξενοδοχεία έχουν υψηλή βαθμολογία στη Νάξο;" Και η απάντηση δεν έρχεται από Google Ads. Έρχεται από εργαλεία όπως το ChatGPT, το Gemini και το Perplexity AI. Όποιος εμφανίζεται εκεί, κυριαρχεί στην αγορά.Τι χρειάζεται για να εμφανιστεί το brand σου εκεί; Η απάντηση είναι μία: AI SEO. Είναι το νέο επίπεδο του Search Engine Optimization, ειδικά σχεδιασμένο για να εκπαιδεύει τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs), δηλαδή τις "μηχανές απάντησης". Τα βασικά βήματα είναι:Δημιουργία SEO-Friendly Native...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.