RGC 2025: Η GEN Z θέτει νέους όρους στην επιχειρηματικότητα
Ο δυναμικός ρόλος της νέας γενιάς στη διαμόρφωση του μέλλοντος της επιχειρηματικότητας, της πολιτικής και της κοινωνικής αλλαγής, όπως και το πώς αντιλαμβάνεται η "Gen Z" την καινοτομία και την ηγεσία, αποτέλεσαν αντικείμενο συζήτησης στο 13ο Συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης (RGC), που διοργάνωσε η εφημερίδα "Πελοπόννησος" στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, από τις 12 έως τις 14 Μαίου. O Franchise Operations Consultant, σε Ελλάδα, Κύπρος και Μάλτα της "The Coca-Cola Company", Νίκος Καρουζάκης, επεσήμανε πως η Gen Z ακολουθεί τάσεις και εταιρείες που προάγουν το προσωπικό impact, αλλά θέτουν τους δικούς τους όρους σε θέματα που αφορούν την έκφραση, τη δημιουργία και τη συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων. "Το θέμα είναι πώς οι πολυεθνικές μπορούν να προσελκύσουν τα νέα ταλέντα, ώστε να έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα", τόνισε και επεσήμανε, ταυτόχρονα, την ανάγκη οι πολυεθνικές εταιρείες να δημιουργήσουν δομές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.