Richemont: "Στολίδι" για την αγορά πολυτελείας παρά την κόπωση του κλάδου
Ενώ ο κλάδος των ειδών πολυτελείας περνά μια περίοδο επιβράδυνσης, η ελβετική Richemont αποδεικνύει ότι τα κοσμήματα αντέχουν. Οι οίκοι Cartier, Van Cleef & Arpels και Buccellati συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενα πόθου για την παγκόσμια ελίτ, την ώρα που άλλοι μεγάλοι παίκτες -όπως η LVMH- βλέπουν τη ζήτηση να διολισθαίνει. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου για το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, οι πωλήσεις στο τμήμα "Jewellery Maisons" ενισχύθηκαν κατά 11%, ενώ σε ετήσια βάση σημείωσαν αύξηση 8%, καθιστώντας το δυνατό χαρτί της Richemont. Όπως αναφέρει ο Luca Solca, επικεφαλής του τομέα πολυτελείας στην Bernstein, "οι μάρκες κοσμημάτων της Richemont βρίσκονται πραγματικά στην κορυφή της καταναλωτικής προτίμησης". Στον αντίποδα, ο τομέας ρολογιών αποδείχθηκε ευάλωτος. Οι πωλήσεις των Specialized Watchmakers, στους οποίους περιλαμβάνονται οι Piaget και Roger Dubuis, υποχώρησαν κατά 13% λόγω αδυναμίας της αγοράς στην Κίνα - μια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.