Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, το 2023, η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης του κλάδου από το 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική της εταιρείας στις κατηγορίες των premium τηλεοράσεων και των μεγάλων οθονών, με κινητήρια δύναμή της, τις QLED και OLED. Από το λανσάρισμά...
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, το 2023, η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης του κάδου από το 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική της εταιρείας στις κατηγορίες των premium τηλεοράσεων και των μεγάλων οθονών, με κινητήρια δύναμή της, τις QLED και OLED. Από το λανσάρισμά...
Η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, το 2023, η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης του κάδου από το 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική της εταιρείας στις κατηγορίες των premium τηλεοράσεων και των μεγάλων οθονών, με...
Η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, το 2023, η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης του κάδου από το 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική της εταιρείας στις κατηγορίες των premium τηλεοράσεων και των μεγάλων οθονών, με...
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, το 2023, η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης του κάδου από το 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική της εταιρείας στις κατηγορίες των premium τηλεοράσεων και των μεγάλων οθονών, με κινητήρια δύναμή της, τις QLED και OLED. Από το λανσάρισμά...
Η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων το 2023. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, το 2023, η Samsung πέτυχε μερίδιο 30,1% στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης του κάδου από το 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική της εταιρείας στις κατηγορίες των premium τηλεοράσεων και των...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.