πριν από  6 ώρες 59 λεπτά

Iskra.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αμεσες παρεμβάσεις με επισκευές και νέα οχήματα χρειάζονται η ιστορική γραμμή του ηλεκτρικού (γραμμή 1) αλλά και πολλά από τα "απαρχαιωμένα" αστικά λεωφορεία που δεν διαθέτουν κλιματισμό και σε συνθήκες καύσωνα παρέχουν και... σάουνα. Η κατάσταση στα δύο μέσα μαζικής μεταφοράς μοιάζει ως προς την παλαιότητα. Στα λεωφορεία πολλά οχήματα λειτουργούν ασταμάτητα για 20-25 έτη, ενώ στον ηλεκτρικό υπάρχουν συρμοί του 1982-84 και του 1992. Εξουθενωτικό για τους επιβάτες είναι και το γεγονός της παντελούς έλλειψης κλιματισμού σε τέσσερις "δανεικούς" γαλλικούς συρμούς του μετρό (παραλαβής 2002). "Τα βαγόνια αυτά σε μεσημεριανή ώρα αιχμής θεωρώ ότι είναι απαγορευτικό να τα χρησιμοποιούν άνθρωποι με θέματα υγείας. Είναι άγνωστο αν θα εγκατασταθεί σύντομα κλιματισμός σε αυτά. Είναι έως και επικίνδυνα λόγω των μικρών παραθύρων και του κακού εξαερισμού τους. Είναι σαν σάουνες" επισημαίνει μιλώντας στο Documento ο Παναγιώτης Κοντογιάννης, μέλος του...

πριν από  18 ώρες 48 λεπτά

Documentonews.gr

Αμεσες παρεμβάσεις με επισκευές και νέα οχήματα χρειάζονται η ιστορική γραμμή του ηλεκτρικού (γραμμή 1) αλλά και πολλά από τα "απαρχαιωμένα" αστικά λεωφορεία που δεν διαθέτουν κλιματισμό και σε συνθήκες καύσωνα παρέχουν και... σάουνα. Η κατάσταση στα δύο μέσα μαζικής μεταφοράς μοιάζει ως προς την παλαιότητα. Στα λεωφορεία πολλά οχήματα λειτουργούν ασταμάτητα για...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation